miercuri, 2 iulie 2008

TULCEA -"Feriti copii de hingheri !"

Atragem atentia ca in Romania "eutanasierea" cainilor este INTERZISA prin lege. Cu atat mai mult uciderea acestora.
Nu poate dispune nimeni uciderea animalelor sanatoase (nediagnosticate cu boli incurabile !!!), deci, nici prefectul. Sau, cu atat mai mult prefectul care este reprezentantul Guvernului in teritoriu si are ca atributie principala respectarea legilor si nu incalcarea lor.
O astfel de 'dispozitie' emisa de prefect constituie o ilegalitate si se sanctioneaza ca atare.

2 comentarii:

Adriana spunea...

reclamatia a fost retrasa...
http://www.acum.com.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=10002&Itemid=34

Vlad Barbu spunea...

Buna ziua.
Sunt din Constanta si astazi am luat de pe strada un catel maidanez de cateva luni care fusese lovit de o masina. Am fost cu el la un centru de radiologie si are bazinul fracturat in 2 locuri , dar se poate remedia in timp, dar una din labele din spate are o epifiza rupta si deplasata destul de bine, ar trebui operat si pusa o tija.
Problema mea este ca operatia costa cam 300 ron , posibil sa obtin o mica reducere deoarece am mai fost la acel cabinet. Stiti vreo organizatie care m-ar putea ajuta in Constanta? de fapt mi-ar trebui si o adresa sau un nume si numar de telefon deoarece vad ca din pacate in acest oras exista doar pe hartie diverse fundatii , organizatii. Pretul este mare si constituie o problema destul de mare, si trebuie rezolvat destul de repede. Este destul de calm din fericire si mananca si bea apa.
Si un pret mai mic mi-ar fi de folos , daca as putea plati doar materialele ar fi foarte bine.

Va multumesc anticipat
Vladimir barbu
0765 528 391